Comic OTD

Huge Software Sale

maandag, januari 15, 2007

Ajax

Owkay
5 THINGS

* Vijf dingen over mezelf vertellen die de meesten niet weten, suckt. Laat dit even duidelijk zijn. Tis een soort van onder dwang dingen vertellen die ge normaal alleen aan den toog vertelt tege personen die, onder invloed van, geïnteresseerd zijn in u bij gebrek aan lekkere wijven en/of ne werkelijk interessante gesprekspartner. In casu, mezelf. Tis dus in feite een belediging. Alsof de dingen die ik anders vertel niet extreem aandachtswekkend zijn.

** Mijn linkerpink is een stuk korter dan mijn rechter. Gevolg van een uit de hand gelopen tikkertje spelen tijdens mijn kleuterjaren. Het ging zo: lope, lope, lope, lope, smijt deur dicht, vinger ertussen, stuk eraf.

*** Ik vier jaar, van mijn 18de tot mijn 22ste, geen voetbal heb aangeraakt in competitieverband. Gestopt wegens studeren in Leuven in combinatie met een slagkrachtige longontsteking. Ben blij dat ik de draad terug heb opgenomen...

**** 1 januari 2004 - De dag die de geschiedenis in zal gaan als de dag dat ik en Steffie officieel onafscheidelijk zijn. Deze datum hebben we pas geprikt nadat we al ongeveer twee jaar in denial geleefd hadden. En we kenden mekaar dan weer sinds het vijfde middelbaar... Tja, om de schoonheid van het heelal in zijn geheel te ontdekken ben je ook niet overtuigd bij het zien van slechts 1 supernova zeker?

***** Als Jood heb ik nooit mijn communie gedaan en toch al hosties gegeten. Nè

****

Geen opmerkingen: